tjenixen brushan

Nu orkar jag inte mer. Nu får bloggen se ut som den gör! tills någon dyker upp och skriver att hon/han är bäst på just bloggdesigner! det kommer troligtvis inte hända, men jag håller hoppet uppe!
 
Igår var nog min mest aktivaste dag på flera månader! Efter skolan så tog jag mig en gå/spring runda på 35 minuter! Sen bakade jag jätte mycket kanelbullar! För de flesta låter inte det som så mycket, men i´m different
 
 
 
Sen så skulle mammsen på fest med sitt jobb, så då lyxade jag, pappa och lillebroder till det med pizza/kebab, och det var väl ingen förvåning att jag skulle välja kebab... ;)
 
 
Sen eftersom att jag hållt igång så fruktansvärt mycket igår så somnade jag halv 1 och vaknade 12(idag) :)
Det var väldigt skönt! 
Sen åt jag en super stor frukost, bestående av yoghurt+flingor, 1 glas mjölk, 1 mugg o´boy, 1 glas nötter, 2 bullar och 1 flarra vatten :)

 
namnam!
 
Nu ska jag ta och äta "lunch" medans jag väntar på att älskling ska ge mig tillstånd att åka hem till honom :)
 
 
MVH
osminkad 
 
PS. serri är jag tiep blond??? 

Kommentarer
Heart emelu

naaaaaaaewww vilken sötis bild <3

Svar: ty xP
mbln.blogg.se

2012-09-22 @ 18:30:28
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart tess

sv; Men ska du säga nåå hjärtat!! <3


Och hihihi ge mig en bulle! <33333333333

Svar: dom är slut :'((( <3333333333
mbln.blogg.se

2012-09-24 @ 08:40:27
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda