Fredagggg

Jag glömde bort att skriva om alla händelser ifrån fredagen också! 
Det började med att jag vaknade, och kom på att jag skulle få låna faders bil hela dagen! Vilket fick mig att hoppa ur sängen! Jag åt frukost som jag gör varje morgon, och skjutsade först min lillebror till skolan, sen pappa till jobbet, vilket var roligt! 
Väl på skolan så fick jag användning av mitt Parkeringstillstånd som jag hämtade ut samma dag som jag och Tina tog körkort. Sen jobbade vi och jobbade vi på prima. Och eftersom att min lillebror fyllde år dagen efter (lördag) så skulle jag göra ett collage åt mamma till honom! Men det tyckte inte Göran om.. 
Men sen så ringde mamma och sa att morfar har hamnat på sjukhuset, och inte långt därefter ringde pappa och sa att han behövde bilen. Så jag blev ledsen, förstås. Men när jag hämtat upp pappa igen på jobbet så behövde jag bara skjutsa hem honom, för mamma hade sin bil hemma. Och sen ordnade det sig! Både med bilen och med morfar! 
Så jag och Vendela tog bilen hem till henne, och la oss i soffan på dirren när vi kom hem i väntan på krubb! Det blev att dela på en kebabpizza med Vendelas mamma för mig, vilket var underbart gott! 
Efter en liten stund så kom Tina och sällskapade oss och vi kollade på "Batchelorette" vilket var väldigt roligt! 
Sen efter Tina hade åkt hem så hann vi bara kika på 1 avsnitt av vampire innan vi slocknade båda två. Och vi borstade inte tänderna förrän klockan halv 4 mitt i natten då vi vaknade av Vendelas fulla pojkvän.. ;) 
Morgonen efter så åt vi frukost och sa adjö till varandra innan jag var tvungen att dra mig hemåt! 
 
Jag har tyvärr inga bilder från fredagen så jag bjuder på denna istället! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda