Första dagen på sista terminen

Idag var det första dagen för mig i skolan sen vi tog jullov! Känns helt ok. Mys att träffa alla friends igen och att återfå någon slags rutin om dagarna! 
Idag har vi endast haft graf, så det blev en väldans mjukstart! me likey
 
Så vi arbetar med att göra ett motiv som vi ska limma fast på en tygväska. Jag valde en uggla! Eftersom att dom är coola och så
 
 
 
tadaaa *aplåder*
 
Nu slutar vi egentligen om 1h, men eftersom att jag är segast så måste jag sitta kvar i skolan ett tag och jobba med rester... Det är dock roliga rester NEJ Men jag har turen att få emelus hjälp! DARLING
 
Nu ska jag leva livet
 
hejdo
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda