i forgot...

Glömde min nylagade dator på Petrus(våran tekniker) rum... aja! vad gör väl det när man har gått och blivit superpluggis :D:D nej men seriöst, är astaggad på att ta körkort nu när jag klarade både A och B testet! (till körkort)
Så tänkte göra C idag, och packa till imorgon då vi ska PROMENERA 3 mil i duggregn/spöregn med 100kg packning =) Nej men det ska bli kul, speciellt med våran "super stela" klass, vi kommer ju flumma ihjäl oss!
 
Och så skaffade jag mig ett PA idag också! eller faktiskt ett UF, med Linnéa och Emelie! Så nu jävlar ska vi bli miljonärer!
 
Men nu tänkte jag plugga literå! Ska fanimig ha körkort i oktober!!!!
 
Herrå
 

Kommentarer
Heart emelu

ni ba ÅÅÅ KOMMER NI IHÅG DEN GÅNGEN VI GICK JÄTTELÅNGT I SKOGEN OCH FICK GYTJA I ÖRONEN HAHAHAHA ROLIT och vi ba tssss vi fick sovmorgon later sukcers

<333333

Svar: AH FAST NÄR VI FÅR LEDIGT SÅ FÅR INTE NI DET OCH DÅ SKA NI FÅ EN UPPGIFT ATT GÖRA DEN DAGEN IST HAHAHHAHAHHA fuck u. VI FICK GODIS OCH EN MASSA GOTT NÄR VI KOM FRAM OCH EN JÄTTE ROLIG UPPLEVELSE SÅ SHUT UP </333333333
mbln.blogg.se

2012-09-28 @ 15:08:12
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart F E L I C I A

så söt du är :)

2012-09-28 @ 21:09:09
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Heart tess

Sv; mådde inge bra då.. Men ledsen över att jag missa ;( <33333333

2012-09-29 @ 00:21:47
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda