blubblubb

tjo
 
Idag har jag haft en liten sovmorgon då jag började klockan 10. Var på filmfestival fram till 4 sen åkte jag hem till Ollie och hämtade mina saker sen åkte jag hem. 
När jag kom hem så började jag kolla lite på Råttatouille, älskar tecknat! 
Men ja, sen åt vi, efteråt så satt jag, mamma och pappa på altan bara och pratade, vilket var väldigt mysigt! 
Nu sitter jag bara och trökar, helt ensam på rummet. Hann inte se klart på Råttatouille så har laddat ner den och ska kika på den snart! 
Jag påbörjade detta inlägg med hopp om att vara rolig. Men jag insåg nu att jag är väldigt för trött för att vara det! 
Men det är ju inget emo-inlägg iallafall! haha 
 
Imorgon ska jag städa övervåningen + källaren, klippa gräsmattan, söka jobb, övningsköra, plugga, äta middag med släkten! Jag antar att äta middag med släkten är det enda jag kan checka av imorgon kväll... Men jag hoppas att jag får allting gjort! för då kommer jag att bli så stolt över mig själv! 
 
Men nu orkar jag icke skriva nå mera! 
 
 
trött_chey_94

Kommentarer
Heart tess

sv; Taaack (a)

Hihih söt fast du va trött!! :> <33333333333

Svar: taaack detsamma sweety ;*<3333333333
mbln.blogg.se

2012-09-09 @ 18:02:03
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda