13 oktober - ingen-bh-dagen

Igår så var det en vääääldigt slapp dag i skolan! Jag har ingen praktikplats än så länge, så jag gör jobb åt min lärare Conny ist, så igår klippte jag lite vi hade filmat på trafikantveckan! Sen gick jag och smakade lite fika från Prima... :D 

 
Sen efter skolan så följde Vendela med mig hem, och väl hemma hos mig så sminkade vi om oss och bytte om och agerade modeller! ;)
 
 
 
Sen så åkte vi på förfest hos My! Vilket var väldigt trevligt! God mat och trevligt sällskap! Trots att jag och Vendela höll oss lite för oss själva och låg i sängen och jag spelade Yatzy! 
 
 
 
Nu ska jag plugga körkortsteori (På riktigt denna gång Theres ;);)) Sen kika på en film! 
 
PuSSSSSSISAR
 

Kommentarer
Heart tess

Hahahaha bra där snygging! ;) <333333333

Svar: hahaha det blev inge ändå,.... :D<333333333
mbln.blogg.se

2012-10-13 @ 22:03:33
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda