Alla barnen var lugna utom Matilda, hon var den vilda.

Hej på er! 
Idag så kom jag hem runt 14.00, la mig i sängen direkt och började kika på supernatural, efter vad som kändes som några timmar senare så klampar jag ner till mamma och ser då att klockan bara var halv 5 och inte halv 9 som jag trodde. Så då tog jag och åt lite lunch, vilket bestod av 3 morötter, 1 gurkbit och 2 kanelbullar! 
Sen till middag så blev det att fira lillebroders första mål på hockeyn så då blev det donken! mumma! 
och nu ligger jag här som en seg och fet säl som knappt orkar hålla ögonen öppna då jag har betat av ca 10 supernatural avsnitt och har nu tittat klart på säsong 7. 
 
 
Nu stämplar jag ut. 
 
Hörs

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda