Helgen

I fredags var jag på förfest hos min kusin och sen slick! Vet inte varför men jag verkar inte ta några bilder alls när jag är ute, haha men det var roligt iallafall!
Mitt i natten så cyklade jag och 4 till mot Sätra och var där tills jag tog första bussen till Oliver där jag spenderade resten av helgen!
Det var väldigt trevligt och det var ju ett underbart väder dessutom! Så vi utnyttjade det fullt ut och gick och köpte glass och hade picknick! Mös även på söderhielmska med Olivers kompis och hans tjej!

Nu ska jag sova!
Godnatt


Kommentarer
Heart Oliver

Glöm inte att vi var hos mormor också och det var trevligt att ha dig här älskling :)

2012-05-30 @ 19:05:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda