taggad...

Hej!
Inte skrivit nånting på ASlänge nu.. Men får se, om jag lyckas få mer fritid så kanske jag skriver oftare :)
Har iallafall precis kommit hem, är ju tisdag idag så då var de bara att åka till rusta och jobba! Blev hämtad av mamma runt 4 så åkte hem då, men stanna på vägen för att sen byta plats i bilen och övningsköra en bit... Det gick jätte bra! Märker verkligen skillnad nu från de första gångerna jag körde! Men behöver liite mer finslipning.
Nu sitter jag här, ska snart ta en liten promenad till en saluhall i närheten och köpa lite korv och skinka!

Följde med My till tatueraren igår också, hon skulle fylla i sin tatuering på armen för den hade flagnat lite. Så då pratade jag med Bosse, som tatueraren heter, och har nu bokat tatueringstid... Känns helt sjukt men är så jäkla taggad! Jag fyller 18 den 15maj, och fick tid klockan 16.00 den 18de ;)
Så det blir jätte bra! Tänker dock inte säga vad jag ska tatuera, de får man se när den är gjord! ;)
Maj kommer troligtvis bli den bästa månaden på året! Allt händer ju då nästan, flera miljarder fyller år i maj, och sen är det cruising också... Och jag ska tatuera mig, och en massa!
Men ska inte ha för höga förhoppningar, kommer bara bli besviken då... :/

Men nu ska jag och pappa gå!

Ha det bra!

Pusshejs


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda