Workout!

hatar ju allt som händer runt omkring mig för tillfället.
Så har bestämt mig för att jag ska lyfta på min feta celluit röv och ut och gå minst 3 gånger i veckan. Sen ska jag nog ta och köpa gymkort också. Så jag kan dra dit dom tillfällena jag är som mest hatisk! Kanske slå några slag på boxningssäcken och plåga mig med en massa benböj o.s.v...
NU JÄVLAR SKA FETTET BORT!
äta nyttigt ska jag också göra! och mindre...
Vet ju drömvikten så ska kanske försöka uppfylla det också!
Och om jag i skolan, eller nån annan stans säger att jag inte orkar/inte vill längre, SLÅ MIG! FÖR TJOCKISEN SKA RÖRA SIG!
hjälp lite, skulle betyda mycket! Även fast det kanske betyder att jag kommer hata er en stund =)

ääh orkar inte skriva längre! Nu ska jag sova, sen imorn ska jag äta den nyttigaste frukosten jag någonsin ätit!!!! 

HÖRS DÅ!

(jag snart!)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda