Återfall suger

Jag föll i ett återfall, fill, fall, full. Full är jag på dumma tankar som inte alls borde vara där.

Jag ska kika på ett avsnitt av greys anatomy nu, yez har börjat kika på det! Sen ska jag försöka somna trots min dumma hjärna så jag kan gå upp i tid imorgon och inte komma försent till min första arbetsdag! Som jag borde vara väldigt glad över, att jag ääääntligen har fått jobb! Men allt som susar i min hjärna är alltså dumma saker. Dumma hjärna.
 
Jag ska försööööka fixa till detta, vill inte ha detta onödiga besvär som bara ställer till med trubbel för mig. 
Jag ska sluta skriva nu, ni kan kika och beundra denna bild på en vovvis från min instagram istället
 

Kommentarer
Heart my

aaaw so cute!

Svar: i knoooooooow!
mbln.blogg.se

2012-12-20 @ 22:17:41
URL: http://myeeklundd.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda