skrämmande!

sitter hemma hos lisa nu! hon håller på att installera sims på sin data, så om det går som det ska så sitter vi nog och spelar för fullt om 10 minuter ;)
Går igenom facebook medans hon fixar med det, och då hittade jag detta som jag lagt ut på facebook för prick ett år sedan!


"De som föds i oxens år har mycket tålamod,
pratar inte mycket men får andra människor att känna sig bättre.
De kan dock verka vara lite underliga och trångsynta och kan bli arga ibland.
De har ett häftigt humör.
De är oftast lätta att umgås med men kan vara anmärkningsvärt envisa,
och de avskyr att misslyckas
eller när folk säger emot dem."



Haha det är så läskigt för att det stämmer så vidrigt bra in på mig! ^^
Kanske att de som känner mig håller med mig? ;) eller är jag helt ute och cyklar..?

Men nu vet jag inge mer jag kan skriva!

pusshejs!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda