FreDag

Helo

Idag vaknade jag upp hemma hos tobben! I hans stoooooooooora tshirt (a) asmysigt! :D så mysigt att jag egentligen inte ville kliva upp.. Men det gjorde jag! Bara för att jag skulle få nyponsoppa till frulle (a) GOTt
När jag sen hoppat av bussen så fick jag vänta i typ 20 minuter på att JonaS den segisen skulle komma och låsa upp klassrummet!
Väl på filmkunskapen så kollade vi på typ världens skummaste film, vet inte vad den heter, men den var verkligen asskum, går inte ens att förklara hur skum den var, dom knarkade och sen dog en bebis, sen kastade en av dom ner ett stort öl glas ner på undervåningen så en tjej fick den i huve så hennes blonda hår blev blodigt o så........ Sen tog dom ju injektioner, och jag har ju både blod och sprut fobi! HATAR FILMEN

Och nu sitter jag här och väntar på att alla andra ska äta klart så att dom kan komma hit till mig och hålla mig sällskap =)
Nu ska jag underhålla mig med nånting skojigt som jag inte riktigt kommit på vad det är än!

Pusshejs!


jag idag;

Kommentarer
Heart tess

sv; haahhahah roolig tjej ;) nej skoja! får la se ;* <3333333333333

2011-09-16 @ 11:58:03
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda