Buhu

Sitter här heeelt själv... Ensam och övergiven... ALLA ville ner på stan för att titta på skor, men så tänkte smarta matilda att hon kunde gå och sätta sig på en bänk i all tomhet och plugga psykologi, men så sitter jag här nu, har inte ens öppnat den nedrans boken än. Tänkte att jag kunde spela lite wordfeud istället! Så nu har jag svarat på alla... Så nu finns det ingen kvar att skriva med... Så nu sitter jag här... Har sockerdricka i foten... Kan ingenting av psykologin som vi skulle kunna... Hatar sveriges regnväder... Har träningsvärk!... Vill sova... Men NEJNEJ! idag har vi idrott i skolan, och halv 6 ska jag på fotbollsträning! Längtar tills imorn då jag kan viiiiiila! Sen kanske jag till och med kan komma överens med jonas om att jag får va ledig på fredag! ;)
Jappjapp

Nu ska jag sova. Ser ni nån ful klump på en bänk på media, peta inte på den.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda