it's friday

Sitter hemma hos tobbe just nu och äter ballerina kakor/skriver bokrecension... det går väl sådär! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för nå så det är lite jobbigt.. :(
Lite senare så ska jag iallafall gå och gymma! Det har jag lovat mig själv nu så om jag inte gör det så har ni min tillåtelse att spotta på mig..NÄR JAG LIGGER NER!
Sen efter det så ska vi nog äta kebab! Men lovar att ta vatten till, måste ju tänka på figuren! (a)
Sen resten av kvällen spenderas nog med pojkvän + popcorn + film!

Nu ska jag fortsätta skriva på denna dumma sak!

Pusshejs!



Kommentarer
Heart gabriella

sv; LOVAR MÄTIII!!!!!!

2011-11-11 @ 19:52:19
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda