5 december

Har varit en rätt så bra dag idag tycker jag!
Vaknade upp hemma här hos mig med tobi, sen åkte han hem för att fixa lite till kalaset idag medans jag duschade och sånt!
Väl där borta så fikade vi och hade det bra!
Runt 5- halv 6 så tog jag bussen hem! åt ett päron sen var det dags att åka iväg igen! Då mötte jag upp min kusin så cyklade vi tillsammans till min lillebrors hockeymatch, tyvärr förlorade dom med 6-8, men dom spelade bra hela tiden så det spelar ingen roll!
När vi väl kom hem, frysna som vi var, så hade dom plockat fram mat åt oss!♥
Sen under hela kvällen så har vi pratat och vi har kollat på benjamin buttons otroliga liv eller vad den heter, sån bra film! Sorglig dock, men bra!
Nu har alla gäster gått hem så nu ligger jag i sängen och ska snart sova! Var ju bara tvungen att skriva ett litet inlägg :)

Godnatt!

Kommentarer
Heart Johanna

härligt! jag också, snygg outfit, kommer tröjan ifrån? kramis

2011-11-06 @ 05:12:33
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda