BUS

jaa, ligger i soffan och kikar på gårdagens family guy -.-
Men jag har inte så mycket annat för mig!
Men idag så fick jag skjuts av tobbes mamma till skolan! Och när jag kom till skolan så det första jag gjorde då var att göra klart min fotouppgift.
Sen var det samling i stora salen, och efter ett tag så fick vi kika på nästan ALLAs filmer, inklusive min..
Men det gick väl braaa antar jag!
Och när jag kom hem så kände jag för att vara både lite busig, men också lite av en härmapa.. ;)
Såååå jag försökte härma nina med hennes tights (a)


hihihiih, kollar man från lååååångt håll då kanske det ser lite bra ut :D
Men nu ska jag cykla till tobbe..

Pusshejs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda