duktig flicka!

och jag känner mig super duktig nuförtin!
både igår och idag har jag promenerat en bra bit! (a) igår var det 40 minuters promenad på 4.5 kilometer och idag var det 35 minuter på 3.5 kilometer! det tog bra mycket längre tid att ta 3.5 km eftersom det är 100000 mils backar -.-
jaja! sen när jag kom hem igen så åt jag två ägg och varm choklad! yummi!
Efter det så solade jag ett tag, tills pappa kom hem, för då åkte jag och mamma med honom in till stan för att hämta mammas bil! Sen svängde vi förbi hemma en snabbis innan vi åkte upp till köpis! först gick vi in på ikea och kikade runt lite, sen gick jag till cubus och köpte två nagellack! har målat naglarna också så ska självklart visa hur det blev längre ner! ;) sen gick vi in på coop och köpte lite grejer + jordgubbar utanför coop (a) GOTT!
Sen övningskörde jag hem =)))))
http://amandaaae.blogg.se/images/2010/tummen-upp_92962911.jpg
Justja! när ja hade kommit en bit på promenaden, så låg det något dött djur mitt i vägen... så var tvungen att knäppa kort på det!! Tror ingen kan se vad det är men....


tar den i miniatyr för de som inte vill se!


Sen rullade jag och mamma 130 köttbullar! (ja vi räknade dom.....)




sen bakade jag och bror min en banankaka! (a) ÄNNU GOARE!





och mina fina naglar + nya nagellack (a)



ja jag vet att jag har målat utanför



Men nu måste jag sova!
Ska ju upp tidigt imorn och promenera... ;)


Godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda