kommentera då för i h*lvete!! :)

hihihihihi målat naglarna =)

från;


till;



Jaa, idag var jag i skolan från klockan 9 till typ 11... SKÖNT! ;)
Sen när vi slutade så gick jag med Gabbi till stan en stund, vi gick in i några butiker för Gabbi lära fixa APU plats! :)
Sen påvägen hem så köpte vi en varsin munk och jag köpte jordgubbar! (a) var den god då Gabbs? ;)

När jag sen kom hem så åt jag lite innan tobbe kom förbi i typ 5 minuter för att säga hej :) Sen när han gått så gick jag upp och satte mig vid datan, sen ringde jag till min möjligen framtida APU plats..... ;) Han jag prata med sa att jag skulle maila honom med lite info om mig själv, så det gjorde jag! Ska förbi där imorn med mammsen efter skolan!
Självklart har jag spelat lite sims med! Mina tvillingsmåbebisar har precis blivit lite äldre (K) ! hihihihihihihhihi

Men nu ska jag fortsätta kolla på True Talent sen blir det väl att sova tror jag väl!


Pusshejs!

Kommentarer
Heart gabyyyyyyyyy

HIHIHII jaaa det var den, var din?;):*<3333

2011-08-25 @ 00:57:27
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda