hej:)!/Tobbe

Hej! Sitter i en datasal nu ensam med tobbe! Jag trodde jag skulle få sitta själv när alla åkte ner till stan för att kika! Men så kom tobi hit och håller mig sällskap nu! =)

SAD-MODE
blev jag på igår när jag fick svar från mitt framtida APU ställe. BUUU!!

Senare idag ska jag vara med tobi, vi ska möjligtvis göra en ny äppelpaj! men också göra klart en mousse av ahlgrens bilar ;) Lägger upp bild på det ikväll om jag orkar, annars imorn!
Vi ska också äta kebab och möjligtvis titta på nån film!

Men nu ska jag gå härifrån tror jag :) orkar inte sitta vid en data!

Sen börjar Svenskan klockan 1 också, sen har vi typ psykologi A och nått mer -.-

Pusshejs!





Kommentarer
Heart tess

sv; hahah men du behöver liksom inte träna ens ;*



aww söta ni är! Bra att du uppdaterade när vi va på stan ;) <333333333

2011-08-26 @ 13:05:36
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda