frogstorm

Sitter på filmkunskapen nu! Valde det som individuella istället för matte B!
Det är väl helt okej här. har Jonas som lärare så det gör ju inte saken värre iaf! :D
Känner ingen. Typ en person men han var "sjuk" eller sjuk(!) idag.

Ska skriva klart här bara sen ska jag gå till mammas jobb sen ska vi åka och besöka profildesign!
Efter det så ska jag hem och vara med älskling! Vi ska göra äppelpaj har jag bestämt! :) Mer vet jag inte...


Vi ska visa upp en filmsnutt imorgon, då valde jag denna!



Dels för att effekterna är grymt bra, men också för att den är grymt vidrig!


Pusshejs!

Kommentarer
Heart emelie

hahahaha åååå dom där grodorna är så äckliga :D kunde ändå inte låta bli att kolla på videon.....

2011-08-26 @ 19:17:15
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda