28 augusti

Idag har det inte vart så fint väder här i lilla valbo. Så då passade jag & Tobi på att spela lite! Medans han spelade WoW så spelade jag sims!

Snabb uppdatering: Dom har fått en till liten bebis som heter Lana! Och de två äldsta; Lira & Lara har vuxit upp och är numera BARN.



OCH FICK NYSS REDA PÅ ATT PAPPA HAR BOKAT EN UTOMLANDSRESA TILL NÄSTA SOMMAR!!!!


och denna gång ska jag åka med mamma, pappa, axel & Tobi!! :D hihihihi läääängtaar!!

Men nu ska jag duscha och sen ska jag måla om mina naglar! =)

Pusshejs!



PS. Ni har väl lagt märke till min blommiga och färgglada bakgrundsbild?? (a)

Kommentarer
Heart tess

sv; nej närmaste är en mil :((

Hahaha det tycker jag låter jävligt bra du! ;D



Åhhh va kul! snackar med dig om vart ni ska åka sen (a) <333333333

2011-08-29 @ 13:44:44
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda