11:11

omgomgomgomg! HON HAR ÅTERUPPSTÅTT FRÅN DE OBLOGGANDE! tänker ni väl nu.
Men jag råkade ju faktiskt säga att jag skulle blogga idag så då blev det så.

Vad jag ska skriva är väl en annan sak....

Idag har jag iaf gått upp klockan 7, jätte pigg. Åt lite frukost och spenderade ungefär en timme åt vad jag skulle ha på mig för kläder idag! Tror jag provade mellan ungefär 5 till 10 outfits tills jag hade 10 minuter på mig innan bussen till skolan gick, då var jag osminkad och halvnaken. Så jag tog ett svart linne, svarta tights och en vit kofta, och till det mina UNDERBARA (fast för stora) första och enda par converse!

knäppte en fin liten bild på dom när jag satt och väntade på bussen (a)

Sen efter skolan så åkte jag hem till tobi =) Vi satt och kolla lite på tv en stund innan vi gick till tempo! OCH eftersom jag har GODISLÖFTE så köpte jag två nektariner och ett äpple! Så jag slicade upp en nektarin och äpplet som jag sedan mumsade lite på :D


Japp!
Det var all min uppdatering som jag orkar med för dagen! :)

Nu ska jag sova så att jag kommer upp imorn!

Pusshejs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda