Dag 01 – Om mig

Ja hur ska man börja då,
Jag heter Matilda och jag bor i lilla byn Valbo med min mamma, pappa och lillebror.
På fritiden brukar jag oftast vara med min kille, men ibland händer det också att jag är med mina kompisar! :) Blir det ingenting av det så sitter jag troligtvis och äter eller fixar med min blogg eller kollar på tv eller gör nånting kul på naglarna. :)
Mina favorit hobbysar är nog att spela fotboll och trixa med bollen, och att åka skridskor och spela hockey.

Jag går media på borgis i gävle. Jag är faktiskt nöjd med linjen för den passar mig ganska bra. :)
Jag är också väldigt svartsjuk.. och har inte heller det bästa självförtroendet, men jag tar mig igenom dagarna som går så gott jag kan. :)

Det är väl det mesta om mig, är det nånting nån vill veta mer så är det bara att fråga. :)

Kommentarer
Heart relationeRelationer

Välkommen, till en blogg om människors roller och relationer. Hur tänker vi människor i olika situationer? Skulle ni läsare göra samma val som jag gör i olika situationer när det t.ex. gäller pojkvännen, eller min bästa kompis.

2011-04-29 @ 00:30:49
URL: http://relationerelationer.blogg.se/
Heart tess

sv; <33333

2011-04-29 @ 20:21:32
URL: http://tesssjberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda