Söndag yee

tjo
Idag har jag övningskört med pappas automat bil till mommo, där jag fick lära mig att slakta en fisk av moffa Björn! Intressant indeed. 


Sen fikade vi och pratade om nånting, och hur ska jag veta vad vi pratar om då när jag är fast i mobben, jag ♥ Samsung Galaxy S3 nu alltså. Så då blir det ju fedt jobbigt när mamma säger att jag antingen ska sälja den eller min kära Ifjun. KAN JAG INTE BARA FÅ HA BÅDA TVÅ?!?!??!?! 
Men icke, så jag tänker använda Samsungen imorgon också, sen ska jag ge mitt svar till världen. 
 
Jag gosade även med "lilla" Charlie, som höll på att mosa mitt ben under ett bord för att han är så fet och elak. 
 
Tack för mig! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda