Goya

Dagen avslutades ju liiiite annorlundare än vad jag hade tänkt mig. 
Jag trodde att det bara skulle bli en hemmakväll med släkt, chips och film. Men sen drog jag in till stan med min kusin och träffade hans kompisar där så satt vi på interpool och tog några drinkar, sen gick vi vidare till Goya, vilket var första gången för mig! Dansade och hade askul, med tanke på att jag inte gjort det på nån månad så var det på tiden! 
Knappen och Hakim var också där och dj:ade eller vad man säger, haha
 
Efter det så gick jag till bussen som blev typ 10 minuter försenad för att det var så mycket folk som skulle på bussen, jag satt mig bredvid min kusin och sen började helvetesfärden. 
Jag tänker inte ens prata om det. SÅ JÄVLA, ÅHH
 
Men kul som fan hade jag! Träffade några bekanta ansikten och sa jag att jag bara gjorde av med 20kr på hela kvällen? Haha så det blev superbra!
 
Nu ska jag se en film och hoppas på att huvudvärken går över. 
Hejdo

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda