Live från bastun!

Hejhej:)

Idag hade vi bara svenska i skolan, så vi slutade 20 i 10 ;) redan under lektionen bestämde jag mig för att jag skulle träna när jag kom hem! Så nu har jag hunnit rocka rockring (med vikter på sig så det "slår" bort fettet på magen) kört några mag/ben/rumpa/arm övningar med hantlar och trampat på crossen! Det jobbigaste var lätt crossen, med tanke på min yber-kassa kondition!
Så nu sitter jag i 44 graders bastun med ansiktsmask, ska sitta här i 35 minuter till!
När jag har duschat och sånt så ska jag först äta frukost, får se vad det blir för gott, nu när man är halvt ledig så kan man ju använda fantasin!
Efter frukosten ska jag ta epilatorn på benen och sen måla tånaglarna och fingernaglarna :D

Känns som en bra dag!


Kommentarer
Heart tess

sv; Jaa elr det vi ska sitta med i två timmar.. :)

Aww va sköönt! <3333333333

2012-10-11 @ 20:14:41
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda