fuckelifuckfuck

Wow vad jag bara bloggar hit och dit och dit och hit
Det kanske är för att jag inte har nånting för mig, alls. Läxor är ju waaay för ansträngande
Plus att media har maskeradtävling (:S) imorgon vilket jag kom på idag, yay grattis Matilda! jag kanske kan komma som mig själv, då vinner jag nog. 
 
Fan vad arg jag är, jämt! Sen skrattar jag så jag gråter. Sen är jag arg igen.
vill vara hemma ifrån skolan imorgon också. Var så skönt att sova till 12 imorse! Vilket jag borde. Gör fan mer hemma än i skolan. Sen så är jag ju så arg jämt också så
 
Nu ska jag leka i illustrator för att jag måste! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Heart my

Sv; det är verkligen skönt att höra! :)

2012-10-16 @ 07:07:43
URL: http://myeeklundd.blogg.se
Heart tess

Kom till mig när du är arg så kan vi slåss tills vi börjar grina osså kan vi börja skratta sen när vi inser hur patetiska vi är!!!! (a) <3333333333333

Svar: haha vågar du verkligen slåss med mig då? ;) jag är ju rätt så stark... ;)<33333333333
mbln.blogg.se

2012-10-16 @ 20:20:09
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda