Snö

Ååååååå dåliga väder! Igår snöade det typ 1 snöflinga i sekunden och nu snöar det 10000000 snöflingor på en halv sekund.. Inte så att man skulle fått chansen att anpassa sig, icke!
När jag klev utanför dörren hemma så såg jag att stigen jag skulle gå på för att komma ut från grinden hade en meter snö på sig... så då fick jag BORSTA bort det med en sop, + att jag hade min piss tunga väska på mig som bara flög fram och tillbaka, när jag väl hade gjort en liten stig på stigen så slängde jag tillbaka sopen och gick ut genom grinden, och då ser jag ett ännu större berg av snö! Jag skuttade över det bara och fortsatte min vandring. sen fick jag klamsa runt i en massa snö igen för att komma till busshållsplatsen. värsta morgonen på länge!!
Jag sitter just nu på bussen, tack och lov för att bussachaffisen är snällast idag! Jag är även ensam på bussen nu, de två flickorna som satt i andra delen av bussen har hoppat av under skrivningen av min lilla berättelse.

Nu tänker jag inte gå ut någonting förrän jag slutat för dagen! Då ska jag köpa en väska och kanske ett par byxor och sen åka hem till olliepollie!

Hejdåååå


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda