Snart September!!

Hej alla xP
 
idag har jag varit i skolan, det var första dagen som vi gick helt efter schemat. Så vi har haft svenska, samhällskunskap, religion (med världens sötaste människa som lärare) och PA. 
Jag och Tina ska göra PA:t tillsammans, så vi ska antingen forska om hur en super 8 fungerar 
Detta är alltså en super 8, en gammal videokamera egentligen fast helt analog. Man framkallar hela filmen själv.
Eller! så ska vi göra ett hälso-PA, då vi ska börja med LCHF och träna och sen jämföra före - efter.
 
Vi får se hur det blir!
 
Efter skolan övningskörde jag iallafall och nu ska jag läsa körkortsteori för full rulle! 
 
Ha det bra!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda