första skoldagen = check!

Kan nu checka av den första skoldagen för detta läsår! 
Det känns väldigt dåligt att 10 veckors sommarlov bara susat förbi... Jag har haft väldigt kul under hela lovet, men jag hade önskat att det hade varat minst 10 veckor till.
Visst ska det bli skönt att ha nånting att göra om dagarna, men det är så tråkigt! Speciellt nu då vi ska göra ett projekt som ska vara klart tills på onsdag då vi ska redovisa det för våra 1or och 2or... USCHHH
 
Nu tänkte jag kika på The Avengers! Sen betala räkningar.... En klar nackdel med att vara 18!
 

Kommentarer
Heart tess

Äckligt fin babe!! <333333333333333

Svar: långt ifrån lika fin som dig älskling! <333333333333333
mbln.blogg.se

2012-08-25 @ 12:16:42
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda