18 april

inte ens en månad kvar tills jag fyller år!!! och prick en månad IDAG tills jag ska tatuera mig!! :D:D
Längtar som faaasN!

Och såg på brynäs matchen igår... fyfan... VARFÖR KUNDE NI INTE VINNARRÅÅÅÅÅÅ!??!?!??!?!? Det enda positiva är väl att nu kommer dom vinna hem guldet på hemmaplan ist♥
Och jag ska springa och ställa mig i kö halv 11 för jag SKA ha biljetter!!!!! så är de bara.
Inte för att jag tror de alls att de kommer hända, men OM dom skulle förlora både imorn och på lördag.... då, då kommer jag inte vara här längre, kommer sätta mig i fosterställning i ett hörn en vecka, typ.
Men nu ska jag sitta och vara nervös!

HERÅ







favvisarna♥

Kommentarer
Heart tess

sv; hahah får jag panta dig? ;))

Amen elr? ^^Fast det är ju du som är snyyyKK :**



HOCKEYNÖRD!! <333333333333

2012-04-18 @ 11:46:58
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/
Heart emelie

KLART JAG E GLAD ATT VI SLAPP REDOVISNINGEN AAAAH <33333

2012-05-03 @ 10:58:01
URL: http://emliah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda