Dag 06 – Min dag

Åh vad bra denna "Dag" passade bra till det jag tänkte skriva! :) annars hade ja behövt skriva två inlägg och det har jag inge ork till! :)

Först idag så vaknade jag en kvart innan mitt alarm... Sen gick jag ner och åt lite mannagrynsgröt! vilket var bra eftersom vi hade nationella direkt på morgonen så jag var mätt till det.. :)
När ja kom till skolan så var det jätte varmt ute! SKÖNT
Sen nationella, från halv 9 till 10 hade vi läs, sen en liten rast sen från kvart över 10 till 11 så hade vi hör.
Sen blev det lunch, PIZZA (fast de va inte så gott eftersom de både va lök & paprika på den....)
Sen stod vi ut med en svenska lektion också sen slutade vi!

När jag klivit av bussen och promenerat dom där 200 meterna hem till mig så tog jag fram en stor filt och la mig på gräsmattan och solade och fotade lite! :)











Synd att min blogg är så smal, för hela bilderna syns inte när man har dom såhär stora :(

Jaja, nu ska jag upp och städa på mitt rum!

pusshejs

Kommentarer
Heart tess

jättefina bilder! :o :D <33333

2011-05-10 @ 19:45:47
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Heart Emma

Hej, vart köper du piercingar? gillade den som fanns på bilden :)

2011-05-11 @ 19:45:49
URL: http://fukkinglife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda