5 maj

helo
sitter på datakunskapen nu med CiNdAn!


"Du kommer att titta på din businessbudget eller chefen tittar på avdelningsbudgeten. Hursomhelst, kommer ett lån eller en löneökning att nå dig, men det kan vara på bekostnad av en annan avdelning eller ett projekt. Kontorspolitiken kunde vara en utmaning, men du vill ha pengar!"


Igår hade vi våran sista dansträning innan uppvisningen! dumt nog så gjorde vi några ändringar igår.. så jag och två till stod med typ 6 telefoner och filmade dansen så idag blir det att lägga upp den videon på både min och theres blogg!

Senare idag ska jag kolla om älskling kan/vill åka till köpis med mig (a) Så ska jag även fråga mamma efter en för tidig present som jag kan använda på dansen... nämligen ett par converse!! :D annars om inte det går så får jag väl ta och köpa ett par fejk..

Nu ska jag fortsätta på dvd-omslaget till min moooovie!

Cindan & me!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda