äppel päppel

helo
sitter och kikar på typ discovery med pappa nu ._. förstår inte varför dock...
Men iaf! idag har jag ätit frukost, kollat på top model och project runway, sen läst ut min bok! och städat vardagsrummet... för mamma ville prova den nya typ ångdamsugaren? om man kan säga så.
Sen åkte vi upp en sväng på ikea, för vi skulle kolla efter ett sängbord till mig, men såklart så kolla vi inte så mycket efter det utan vi kollade efter något heeelt annat istället.. Men sen när mamma och pappa stod i kassan så tänkte jag gå och sätta mig på en bänk för lata jag orkade inte stå nå mer, så ropade någon på mig, och då var tamara också där! så gick och pratade med henne en stund tills mamma och pappa var klar!
Sen lämnade de av mig hos tobbe påväg hem :)
Så var jag med honom ett tag! Tog halv 11 bussen hem :)

Så nu sitter jag här och tittar på tv ju.. Men ska ladda ner filmer nu! :)

Pusshejs

Kommentarer
Heart tess

sv; hahah vadådå? lovar att jag ska varna dig nästa gång ;) <3333

2011-06-18 @ 14:16:46
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Heart Jonna Erlandsson

sv: åh tack så jättemycket söta du! :)

Din design var väldigt fin den med :D

2011-06-20 @ 16:42:09
URL: http://jonnaerlandsson.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda