sweeter than a berry

tjatja bloggän!

sitter på sängkanten nu och vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Idag har jag stapplat mig ur sängen för att sen klä på mig och gå ut i skogen på en liten promenad! Efter det så plockade jag och mamma en massa blåbär!




När vi kom hem så plockade jag även lite smultron och de två första hallonen för i år!




Så till frukost idag så blev det blåbärs yoghurt med hallon, smultron och blåbär, två ägg och varm choklad!




och tänkte visa det nya från igår också! Var ju upp på köpis med tobbe när ja kom hem från mormor! :)






kavajen köpte ja dock för en vecka sen typ!

Jag köpte även en blå vit randig tshirt, men den har ja inte knäppt kort på!

Men nu ska jag ladda ner nån film som jag kan fördriva tiden med! :)

Pusshejs

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda