long time no seen

helo
fundera ju på att ta bort denna blogg, men sen tänkte jag,

"varför?"

så nu får den va kvar.

Ja just nu ligger ja i min säng och lyssnar på grannens musik, varför ha spotify liksom?
och ja har precis fixat naglarna!



får hoppas på att dom håller sig fina tills nästa fredag bara! :)
och måste upp på köpis och kika efter en kavaj som ja kan ha på mig också! så kanske åker och gör det idag eller imorn innan ja åker hem till mina kusiner på middag! :) kan ju ha den då också om ja hittar nån... fattiga fan

jaja!
har kollat på "En galen dag i new york" idag också (a) typ en film med mary-kate och ashley olsen som gjordes för typ 7 år sen? innan dom knarka ner sig och blev pinnar.


men nu ska jag ner och kolla vad papap ville!

pusshejs!

Kommentarer
Heart tess

sv; kom ju från sötaste matilda :*



snygga!! :D <3333333

2011-07-03 @ 16:47:04
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Heart Gabriella

sv; du är söööötiiii pluttisnuttiiiiiii :::*<33333333

2011-07-04 @ 19:36:44
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda