Underbart!!

Igår var en av de bättre dagarna kan jag lova!
Började med att jag vaknade med min snuttipluttis, åkte till skolan med en nervös mage. Satt på svenskan i 1 timme innan jag gick ännu nervösare till stan, väntade i ca 10 minuter innan jag fick sätta mig i bilen... Körde i ungefär 30 minuter tills jag fick det underbara beskedet! JAG HAR FÅTT KÖRKORT!
Känslan när min "lärare" kryssade i "ja" var den bästa!

Tina fick körkort samma dag, så för att fira det så gick vi till Buddy's och tog en varsin kebabtallrik!

Sen fick jag lida igenom två lååånga lektioner innan jag fick sätta mig i pappas fina audi och köra UTAN övningskörningsskylt! Sen åkte jag även igenom stan helt ensam i bilen, vilket kändes som att vara utan en arm eller något liknande, väldigt läskigt! Men det kändes bra, riktigt bra!

Åkte upp till köpis med snuttipluppis också.
Frihet, är ordet man kan förklara det!


Kommentarer
Heart tess

GRATTISGRATTIS är så jäääkla avundsjuk!!! :* <3333333333

2012-11-08 @ 21:08:33
URL: http://tesssjoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda