Rädd och ensam

Just nu sitter ni alla och tänker "vadå rädd och ensam??" jo förstår ni, jag är rädd och ensam för att jag har nu lämnat in min dator ytterligare en gång, och jag har inte den blekaste aning hur man överlever utan en dator! Hur gör man det? Jag hanterade sorgen genom att duscha håret. Även fast det inte var en tvätta-håret-dag. Och nu sitter ni alla i fasa och tänker "ÄR HON INTE RIKTIGT KLOK?!?" men jo, jag har tyvärr gjort det.
Och nu ligger jag här i min ensamhet, i min säng, och gör detta inlägg som en utfyllnad av tiden, eftersom att jag inte vet vad jag ska göra.
Och imorgon är det media-dag med alla 1or, 2or och 3or. Så att vi ska lära känna varandra bättre. Jo tjosan, det har inte jag något intresse av. Dessutom så har vi svenska prov imorgon, alla ba "SAY WAAAT", men jo det är sant. Jag hade bara ingen aning om det förns i idag, tiep.
Men nu ska denna b-rud i förtvivel försöka finna någon sysselsättning såhär på kvällskvisten så jag slipper sova!
G-natt!

Ps. Detta var även det roligaste jag sett på nånsin osv


Kommentarer
Heart Mikxki

Underbar bild XD Skule också volontera till det :P

2012-09-27 @ 14:46:25
URL: http://mikxki.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda