piss dag

Detta har inte varit någon bra alls. Det enda bra med den var Oliver som var här, men nu är han inte det längre så nu är den dålig igen. 
För det första så har jag humörsvängningar som går från att jag skrattar livet ur mig och är världens gladaste, till att jag är emo och gråter (på insidan)
För det andra så har ännu en nagel gått av så nu har jag klippt av allihopa. Skitnaglar.
För det tredje så måste jag läsa den tråkigaste boken som någonsin skrivits, efter bibeln. Körkort, vad fan ska jag med det till? Jag har och kommer aldrig ha råd med varken en egen bil eller bensin till bilfan heller så vad är meningen med det då?
För det fjärde så är jag arg på skolan för dennes existens. Hatar allt och vill bara sova tills jag går i pension. 
För det femte så mår jag illa efter kycklingen vi nyss åt, den hade väl aids eller nå så nu dör jag väl snart, lika bra det så jag slipper slå folk i ansiktet med min negativitet och ledsamhet. 
 
 

Kommentarer
Heart emelie

i feel u bro <3

Svar: ty man <3
mbln.blogg.se

2012-09-01 @ 22:25:19
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart tess

Men haha älskling!! Inte känna Så <33333333333

Svar: vi alla har väl våra dagar ;)<3333333333
mbln.blogg.se

2012-09-01 @ 23:25:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda