I NEED HELP YO

idag slutade jag typ halv 11, då gick jag och åt med brudsen innan jag tog bussen hem! 
Väl hemma så bäddade jag sängen lite snabbt och sen lade jag mig direkt i sängen med datorn i knät. och under hela denna tiden så har jag försökt hittat någon bra design till bloggen, men jag hittar fan ingen bra! Så nu ber jag från djupet av mitt hjärta... HJÄLP MIG!!! Det enda jag egentligen vill ha är en stor inläggs"rad" så jag kan lägga in stora bilder, och en header förstås. JAG FÅR DAMP
Så kan du eller känner du någon som kan html koder bra så kommentera!!!!!! :):) ty på förhand.
 
Nu tillbaka till mitt liv. 
Jag är sjuk. Och det är väldigt dåligt då jag ville följa med Ollie till Ockelbo och gå på ferre. Är dock lite osäker till det, så får se hur det blir! Sen imorgon vill jag åka hem till Tina och grilla och umgås där och förmodligen trilla vidare till krogen efteråt! Det hade vart så jäkla kuuuuul! 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda