Helgen!

I fredags när jag hade kommit hem från vandringen, så hann jag i princip bara duscha och packa för att sedan fara vidare hem till sötnosen Vendela! 
Vi hade filmmys med chips och godis ♥ 
Vi började med att se en kärleksfilm som hette "A walk to remember
Blev några tårar av den! 
 
Sen kollade "vi"(jag somnade) på en skräckfilm som hette "ATM
Men som sagt, somnade innan den ens hunnit starta. 
 
Sen i lördags så kollade vi på "What to expect when your'e expecting
En komedi/romantik film typ, den var också bra! och kanske lärorik också...
 
Senare på kvällen så åkte jag hem till Oliver! Så vi var hemma hos honom och mös lite innan vi åkte ner på stan och tog en öl/cider på mingel & bar! Efter det så var vi på bio! På vad jag tror en ganska ny film. "Looper" hette den och det var en ganska komplicerad handling på den, men även den var bra! 
 
Och sen idag så åkte jag hem, åt ugnspannkaka för första gången på väldigt länge! Så det var gott!
Nu tänkte jag se en film och fixa naglarna, dom håller på att ramla isär. IGEN
 
 
 
NJUT NU AV MIN UPPDATERING BITCHES 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda