The day before friday

Klöpp mitt hår igår! var så slitet och tovigt så det var väl dax för det antar jag.
Klippte runt 5cm sa frisörn, men känns som 20cm!
Men jag är nöjd!
Så just nu sitter jag på grafen, ska bara göra klart min tablettask så är jag klar!
Senare idag så ska jag ha bokprat på svenskan (har dock inte läst nån bok ens...) sen ska jag göra orienteringsprov så jag får G i idrott!
Sen ska jag på banken sen råna med mig Oliver hem till mig!
Imorgon är det filmfestival, hoppas alla kommer XD så börjar kl.8 och slutar kanske runt 4-5, då blir det HEEELG!
Som jag ska sova.
Nu ska jag jobba klart!

Kommentarer
Heart Gabyyyy

sv; hihhih tack!:*<33333333

2012-06-04 @ 23:17:15
URL: http://annahgabriella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda