22 maj

Idag är det alltså precis 1 vecka sedan jag fyllde 18, vilket känns... konstigt, haha!
Men i fredags var vi ju och åt på interpool jag och mina fina vänner! Sen gick vi till slick och tog stämpel och sen vidare till min kusin på förfest!
Runt 12 drog vi till slick, och jag har nog aldrig haft så kul förr, i hela mitt liv. faaaan vad kul de va!
Vill lätt ut varenda helg nu efter det.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och inväntar min buss jag ska ta till skolan. Ska filma för gif med Emeluuu och Sputnik!
Borde kanske ta nånting att äta...
Ha det braa!
jag som 18 ;)

Kommentarer
Heart tess

Hahaha gobit, låter som om din ekonomi kommer rasa som 18 åring ;)) <3333333333

2012-05-23 @ 09:30:35
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda