sista sommarlovsdagen.

Jag är hemma!!!! 
Okej jag kom hem i söndags, men jag har inte orkat bloggat nånting under denna tiden jag varit hemma, men jag passar på nu medans Oliver är i skolan och kämpar... Usch, imornon är det min tur... SKOLA, vad är det egentligen? Men jag har iallafall typ 3 rester från 2an som jag måste göra, sen måste jag fixa en APU plats, och sen komma på vad jag ska göra för PA(Projektarbete)... SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT KOKA ÖVER
Dessutom håller jag på att krångla med alla dessa körlektioner.. som sagt, för mycket i mina tankar.
Så jag ber om ursäkt till alla i min närhet i förväg för en riktigt bitchig Matilda som är stressad. 
 
Men iaf, jag knäppte några bilder när jag var i Turkiet! Jag vet dock inte om jag orkar ladda upp dom nu då Olivers internet inte är så bra... :* och att han snart komer hem! 
Men jag gör det när jag kommer hem ist! :) 
 
Nu var detta inte så roligt, så jag ska kolla på Vampire Diaries tills Oliver kommer! 
 
PUSSISAR
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda