tisdag

Vaknade upp med världens huvudvärk, så stannade hemma idag. Och pappa kom upp med en huvudvärkstablett vid halv 8 imorse, och så somnade jag av den, sen vaknade jag halv 10 igen, låg i sängen ett tag sen gick jag ner och åt frukost!
Det roliga var att jag tappade bort min favorit tröja förra veckan, och jag har letat och letat överallt! Samma dag som tröjan försvann så städade jag på rummet, så jag tänkte att kanske jag råkat bäddat in tröjan i täcket eller nå, men nejnej, den var inte där... Sen när jag fasade det otänkbara, att tröjan försvunnit förevigt, så vek jag upp mitt överkast som jag lagt i garderoben, och vad ramlar inte ut då? Jo min FAVORIT tröja!
Så här sitter jag och är glad, för jag har inte bara hittat tröjan, utan ett till avsnitt av Chuck har jag laddat ner och tittat på♥


Ska kanske ta och baka idag också! Banankaka in my ♥ !

Men nu ska jag leta efter en film jag kan titta på!

Pusshejs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda