rusta

tjo bré

vad héndér jaó

piézé bréééééé



JAG ÄR SKITTRÖTT
och jag har fortfarande världens jäkla träningsvärk, så vette tusan hur denna dagen ska fungera...
Börjar kl.10 idag, min första praktik dag på RUSTA... Jaja, jag kan ju få jobb där och få möjligheten att skaffa pengar♥

Men, eftersom att rusta ligger ute i peter pan's värld så måste jag gå upp väldigt mycket tidigare än vad jag behöver för att titta vilken buss jag ska ta dit!
kultkult

Men nu ska jag fortsätta äta min frukost och be för att pappa bjuder mig på max till lunch



piézé bréééééé

Kommentarer
Heart emelie

ja, det känns så hemskt :(</3



ha så kul på rusta :DDD

2012-01-17 @ 11:14:16
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart tess

sv; jaa jag kände ju igen dem för att jag ville ha dem (a) hahaha men fiiin!! <333333333333333

2012-01-17 @ 21:05:09
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda