Måndag

bläddrade omkring bland de bloggar jag läser och kom på att jag också kan blogga en snabbis!

Så här sitter jag nu, i en fåtölj och jag har precis ätit upp min bamse frukost!

Klev upp 10 i 8 idag, klädde på mig och åkte till skolan, haha började halv 9 och slutade 20 över! Helt okej skoldag om ni frågar mig. Eftersom helgen var en total mardröm, tror vet att alla rörligbildare känner lika som mig...
Igår kväll så halvt rakade jag bort nagellacket som jag hade på naglarna, vägrade gå bort så nu är mina naglar fulare än någonsin! </3

Jaja, nu ska jag titta på ett avsnitt på Vampire Diaries sen ska jag ta bussen hem till tobi och vara med honom en stund innan jag bär mig av till farmec med Sannis och boxas lite !

Pusshejs!


Kommentarer
Heart therese

Gud så gott! :G

2012-01-31 @ 20:18:40
URL: http://tinythess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda