iPhön

woho! Pappa sålde ju min bebis häromdagen ju, så idag var vi iväg och köpte en ny telefon! Dock en vit, men den passar ju min macbebis så det är lugnt! :D
Jag har inte bloggat på länge, dels för att jag har varit sjukt deprimerad och känt mig ensam och naken utan min bebis... och jag har inte orkat bloggat heller, det tar ju så på krafterna!

Har haft en rätt bra vecka också faktiskt! Sa dock i början av veckan att jag skulle baka banankaka men på något underligt vis så har jag aldrig haft kraft till det... Så jag kanske ska göra det på måndag! Eftersom vi fortfarande är lediga då! :):):) börjar på tisdag.... ÅÅÅ SNÄLLA GUD LÅT OSS SLIPPA DENNA FASA!!
orkar verkligen inte! Nu när det har varit lov så har man ju hamnat i en lovkoma och vänt på dygnen så man somnar den tiden som man brukade gå upp för att göra sig klar till skolan... uuuuuuu

Jaja, ska ta och sova nu! Ska ju trots allt upp klockan 7 imorn.... :D:D:D

Pusshejs!


haha var lite sololja på linsen på kameran ^^
MEN OJ VAD JAG SAKNAR PLACET!!! det ska ni veta!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda