i'm just saying

A meningen att jag och emelie ska sitta och spela sims och gör otroligt lyckliga simmar som vi sen ska låtsas att vi är så vi slipper sitta i ett hörn och gråta
HEMSKASTE LÖRDAGEN EVER
min och emelies hemskaste lördag började igår kväll, när vi fick springa omkring som slavar åt conny för att köpa ALL rekvesita till filmen.. Sen sov jag hos henne eftersom att vi skulle spela in några scener på hennes rum, så klockan 10 ungefär imorse kom ungefär hundrasjuttioelva personer in till emelies lilla lägenhet, när vi väl filmat klart så var klockan typ 1, så då ringde vi och beställde upp hela hamburgarelagret från MAX som vi sedan åkte och hämtade så vi kunde åka till skolan och mata alla skådisar.
Efter det startade the horror igen... VI SKULLE FIXA IHOP EN MOROTSDRÄKT PÅ 10 MINUTER
hur tror ni det gick då??? Jo det tog verkligen inte 10 minuter, det tog typ en och en halv timme för att jag var så smart så jag klippte ett asstort hål i tyget.. haha nej jag orkar inte prata om det, jag kommer börja gråta då
När vi tillslut var klar med ALL filmning, så var klockan typ 6... Så jag, theres, emelie, martina och jeppe gick till Java för theres hade inte ätit nån lunch så då gjorde hon det medans jag hade dött för jag var flumm hela vägen till java.
emelie lekte tydligen papparazzi....
sen efter DET så GICK jag och emelie till konsum och köpte nudlar som vi sedan kokade när vi kom hem till henne. och nu sitter vi här bara, helt väck båda två.
hörs då

Kommentarer
Heart emelie

fett död yao

2012-01-29 @ 00:50:28
URL: http://emliah.blogg.se/
Heart tess

hahahah gohjärtat va du var trött igår.. <3333333333333

2012-01-29 @ 14:00:21
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej jag heter Matilda